Plzeňská Viktoria podepsala sázkovou smlouvu se společností Tipsport, která se stane prémiovým partnerem klubu. Spojení s lídrem trhu rozšíří rozvoj a přinese benefity i fanouškům. Klub obnoví spolupráci s Nadací Tipsport pro environmentální projekty. Finanční detaily nebyly zveřejněny.
Poté, co pražská Slavia oznámila prodloužení významné sponzorské smlouvy s Fortunou, plzeňská Viktoria oznámila uzavření dohody s jiným silným hráčem na sázkovém trhu. Po třech letech se do klubu vrací společnost Tipsport, která se stává prémiovým partnerem plzeňského klubu.
Adolf Šádek, generální ředitel a předseda představenstva Viktorie, vyzdvihl význam tohoto partnerství. Prohlásil, že spojení s lídrem na trhu sportovního sázení představuje pro jeho klub významnou příležitost k dalšímu rozvoji. Zdůraznil, že Viktoria Plzeň má ambici stabilně patřit mezi elitu české fotbalové scény a věří, že spolupráce s Tipsportem přinese benefity nejen oběma stranám, ale i fanouškům.
Detaily ohledně finančního plnění a délky kontraktu nebyly zveřejněny, ale očekává se, že podpora bude v řádu desítek milionů korun. Tipsport se stává po Doosanu druhým největším partnerem klubu.
Martin Ptáčník, šéf sponzoringu Tipsportu, zdůraznil, že hlavním cílem partnerství je silnější propojení značky Tipsport s klubem, který má silnou regionální identitu a stabilní fanouškovskou základnu. Společnost plánuje využít partnerství k testování nových formátů aktivace, které zahrnují práci s fanoušky nejen v online prostředí, ale i na stadionu a v celém regionu.
Západočeský klub také obnoví spolupráci s Nadací Tipsport, která se zaměřuje na ochranu životního prostředí a zmírňování dopadů klimatických změn ve sportu. Projekt 'Sport bez odpadu' má za cíl ukázat, že i velký stadion může fungovat s minimálním množstvím odpadu, aniž by to znamenalo ztrátu komfortu pro fanoušky. Lucia Štefánková, ředitelka nadace, zdůraznila, že změny společně zavedené budou mít pozitivní dopad nejen na životní prostředí, ale i na klubovou pokladnu.